İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Sutopu Kadın Takımı, geçtiğimiz yıl Challenger Kupası’nda büyük bir başarı elde ederek şampiyon olmuştu. Bu yıl da aynı zaferi tekrarlayarak İstanbul’da düzenlenecek dörtlü finalde şampiyonluk kupasını kente getirmeyi hedefliyor.
İzmir ekibinin başarılı performansı, 2024 Challenger Kupası’nda tüm maçları kazanarak Avrupa’da adını duyurmasını sağlamıştı. 2025 yılında da aynı çizgide ilerleyerek başarısını sürdürmek isteyen takım, 22 Şubat Cumartesi günü saat 18.00’de Hırvatistan’ın güçlü temsilcisi Žavk Mladost ile karşılaşacak. Bu kritik müsabakayı kazanan ekip, Galatasaray Zena ile Sırp ekibi Vaterpolo Klub Vojvodina arasındaki maçın galibiyle finalde karşılaşacak.
Turnuvanın en skorer iki oyuncusu olan Hırvatistan’dan İva Rozic ve İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin yıldız oyuncusu Kübra Kuş, gol kraliçeliği için mücadele edecekler. İzmir ekibi, hücum gücünü sahaya yansıtarak rakiplerine üstünlük kurmayı hedefliyor.
Heyecanla beklenen şampiyonluk mücadelesi TRT Spor ekranlarından canlı yayınlanacak. 23 Şubat Pazar günü saat 12.00’de oynanacak final maçı, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Avrupa’daki yeni zaferine tanıklık edebilir.
İzmir temsilcisi, Kasım ayında Sırbistan’daki eleme turunda İngiltere’den City Of Manchester’ı 12-6, Malta’dan Sliema ASC’yi 23-2 ve ev sahibi VK Vojvodina’yı 13-8 yenerek ikinci eleme turuna yükselmişti. İstanbul’da oynanan bu aşamada Galatasaray Zena’yı 12-10, Hırvatistan’dan Jadran Split’i 12-9 ve İngiltere’den Otter Swimming Club’ı 19-4 mağlup eden İzmir ekibi, dörtlü finale yükselen takımlardan biri olmuştu.
Geçtiğimiz yıl tarih yazarak şampiyon olan İzmir Büyükşehir Belediyesi Sutopu Kadın Takımı, bu yıl da şampiyonluk tacını korumak için mücadele edecek. İzmir ekibi, İzmir’e bir Avrupa kupası daha kazandırarak başarısını taçlandırmak istiyor.
